Jedini način na koji prodavci automobila mogu da se reše polovnih električnih automobila je da ponude veliki popust.
U Nemačkoj je prodaja električnih automobila najviše pala 2024. godine, ako se pogleda evropsko tržište. Sada stiže vest da je 68,7 odsto trgovaca polovnim vozilima prestalo da trguje električnim automobilima jer veruju da je to samo posao sa gubitkom. Istraživanje je sproveo časopis Kfz-betrieb.
Jedini način na koji prodavci mogu da se reše polovnih električnih automobila je da nude velike popuste. Samo u junu 80 odsto trgovaca je prijavilo prodaju električnih automobila sa gubitkom.Od ispitanih prodavaca, 51,1 odsto navodi da su polovni električni automobili za njih trenutno neprihvatljivi.
Prema nemačkoj organizaciji Deutsche Automobil Treuhand, mnogi potrošači se plaše da kupe polovne električne automobile zbog visokih cena i tehnologije koja zastareva.
Naime, na tržištu se pojavljuju nove generacije električnih automobila sa većim dometom, boljim baterijama i efikasnijim motorima.
Proizvođači automobila su takođe počeli da deluju i počinju da shvataju ozbiljno probleme koji su se pojavili kod polovnih električnih automobila.
Audi i BMW su dve kompanije koje su počele da obučavaju svoje dilere kako da unaprede prodaju polovnih električnih automobila.
Drugi način da se problem reši je da se na odabrane modele ponudi petogodišnja garancija, što je Mercedes uradio, a Volkswagen takođe ima ideju kako da reši problem.
"Volksvagen Financial Services će ubuduće zadržati električna vozila što je duže moguće kako bi kupcima mogli ponuditi atraktivne ugovore o lizingu polovnih električnih automobila", saopštio je nemački auto-gigant.